Götelaborg och praktik

Hej länge sedan sist! Beror på att jag är på praktik på Göteborgs-freaking-operan! Vad gör du där då undrar ni. Jo jag sitter med på slutrep. av Chess på svenska! Det är superkul, även om jag inte har så mycket att göra. Jag får sitta och titta, titta, titta och lyssna. Det är vackert!
 
Men lite mer från min resa. Den var ju inte riktigt slut där jag slutade senast. Vi åkte till Skåne en dag och hälsade på Carro i Kristianstad och fikade på ett jättefint café som hadde "himmabakat".




Trevliga kvinnor!
 
Och dagen efter for vi till Halmstad och lyssnade på Per Gessle (vad annars?) i bilen. Vi åt italensk galss också, gjord på naturliga råvaror och lokala produkter. Gott som... glass... på riktigt.
Sedan åkte vi till Göteborg och jag gick för första gången in på Liseberg. Där träffade vi kaninen Kanne (min vän Jens som jobbar som Lisebergskanin)
jag vet inte vem av oss som är fulast på den här bilden. But I love it!
 
Och nu har jag stannat kver i Göteborg sedan dess. Måndagen den 13 började jag på Göteborgsoperan. Och jag har hittat hem kan man säga. Till musikalscenen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com