fö'låt


Lollo: Som förlåt för min urusla uppdatering så ger jag dig den här bilden. Förlåt.

Verkligen förlåt. Men det har verkligen varit sjukt mycket nu. Bara den här veckan har varit fullproppad med aktiviteter. Imorgon ska vi spela upp en egenskriven monolog, med massor av känslor. Jag börjar till och med och gråta när jag övar min. Men det är väl det som är teater?
Och på fredag ska vi spela upp en föreställning. Vi har blandat massor med monologer och gjort det till en pjäs. Den är väldigt surrealistisk, men det blir häftigt.

Och sedan har vi även varit på spökvandring till olika hemsökta hus här i Burtrtäsk-trackten och nu ska vi skriva egna spökhistorier. Kommer bli jättekul. Vi ska dessutom göra en berättarafton med de historierna sedan. Längtar så! Tycker verkligen om berättande.

Kommentarer
Postat av: Lollo

2011-09-16 @ 18:27:49
URL: http://louicelundberg.blogg.se/
Postat av: Lollo

De är lugnt :-) nu när du lägger upp den bilden så kan jag inte göra annat än att förlåta dig!

2011-09-16 @ 18:28:41
URL: http://louicelundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com