what are you waiting for?

En trött Monika ska snart krypa ner i sängen. Hela helgen har spenderats framför datorn och projektarbete. Drömmde till och med drömmar om det. Hehe

Men nu kommer frågan:

Ska jag försöka mig på lite mer läxa även fast min hjärna gör lite ont?

Ska jag sätta på ett nytt avsnitt av Pushing Daisies?

Ska jag sätta mig med en bok, för att bli mer kultiverad?

Stora frågor. Och inte så stor betydlse för världsfreden dock.

Men en sak är säker: Jag ska aldrig äta chips som jag inte tål....


jag i sommras. Glad och mörkhårig.
och solbränd



och en låt som har spelats flitigt idag.


Kommentarer
Postat av: Bea

Sätt dig med en bok för fan :D

2011-01-24 @ 07:45:04
URL: http://toungetied.blogg.se/
Postat av: hanna

det där var en riktigt fin bild av dig :)

2011-01-24 @ 11:39:02
URL: http://menbraajobbathanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com