Ant though of course that's not important to me. "okay why not" I'll reply

okej here it is, min 1910-tals inspirerade håruppsättning.



ser lite ut som den jhag gjorde på nyårsafton, men jag försökte få den lite mer volymig den här gången. volymig, är det ens ett ord?
jag tror dock jag ska försöka få den ännu större nästa gång, men det är lite svårt med min hrlängd, med tanke på vad dom hade på 1910-talet.
Sminket är ganska vardagligt. Foundation, rouge, ögonskugga där jag haft rosa med lila skuggning och lite svart jäms med ögonfranskanten och sedan mascara. Det kommer säkert vara mer extremt när det kommer på scenen.

 
jag tog den här som inspiration i alla fall.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com