but then again so are you

Idag är en sådan där dag som man har en låt på huvudet hela dagen. Och vilken låt är det då undrar ni. Jo det är The Lions Roar med First Aid Kit. Väldigt bra låt, och grupp för den delens skull, men seriöst. HELA dagen?!

Hur som helst, igår slog jag på stort och bakade muffins. Lingon-och kanelmuffins. Använde mammas nya monster-mega-splitter-coola-bakmaskin för första gången. Och ja, här ser ni baket i bunken. Jag tog faktiskt även kort på dem när de var klara, men glömde spara dom bilderna. Så ja, ni får väl tänka er ett par vanliga muffins, med lingon och kanel i sig. Och som smakar väldgit väldigt gott.


Och imorgon drar jag till Luleå med min kusin Hanna. Kommer bli jättekul att få vara med henne! Längtar som få!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com