jag önskar


Jag önskar att jag hade tagit kort på det vackra havet. Jag önskar att jag hade tagit kort på månen när vi badade badtunna klockan 10 på kvällen. Jag önskar jag hade tagit kort på hur duktiga barnen var på att skjuta pilbåge och hjälpa varandra på olika äventyr. Jag önskar jag hade tagit kort på när jag var "bajstrollet". Jag önskar jag hade tagit kort på våra kläder som gjorde mig till en av Robin Hood's muntra män. Jag önskar jag hade tagit kort på när vi skrattade, när barnen skrattade åt oss och när vi skrattade åt dem.
Men tyvärr blev det bara den här bilden. Två killar påväg tillbaka till Munkviken efter en fisketur i eftermiddagsolen. Men vi hade väldigt roligt på Robin Hood-lägret. Väldigt, väldigt väldigt roligt. KAKA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com