But God can be funny

Hej alla! Har varit dålig på att uppdatera. Tänkte göra det igår, men kom inte in på internet. Jag är hos min syster i Luleå. Är och praktiserar på Lagerhaus. Går väldigt bra faktiskt, men jag har jätteont i mina fötter fortfarande. Jag unnade mig därför ett BAD i hennes BADKAR (vi har inget sånt hemma) igårkväll när Maria var på rep. Spelade även musikaler på högsta. ^^ AWESOME

Nu är det dag två. Och även dag två med mitt munsår som jag fick igår. Typiskt. När man vill visa sig snygg och fin så får man en finne på munnen.


Kommentarer
Postat av: Steinagathe

I kinda like it. Thanks!

2010-12-17 @ 11:09:10
URL: http://steinagathe.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com