En ö i havet

Jag och mamma beställde för några veckor sedan filmer från nätet och mitt stora fynd blev serien "en ö i havet".

Den är baserad på fyra böcker av Annika Thor och handlar om Steffi och Nelli som flyr från Wien undan andra väsrldskriget och kommer då till en ö utanför Göteborg. Det är de mest underbaraste böcker jag läst, och jag har typ läst om dom 4 gånger nu. Böckerna är sönderlästa. Och nu har jag också filmatiseringen av den ^^ Lyckaa!
 
Satt i förr- och igår och såg ut den. Så fint! har suttit och trånat efter kläderna och skorna och inredningen! Vill också veta hur dom satte upp håret på den tiden!




Och ikväll är det Pip-Larssons. :D

Kommentarer
Postat av: Ann-Christine Eriksson

Jag har sett den. Den är mycket bra. Jag gillar också PipLarssons. Kram.

2010-07-14 @ 07:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com