Vilodag

Idag, lördag har varit min vilodag. Ty imorgon ska jag jobba...
Well, dagen har väl bestått av datorn, Helen Sjöholm, Stjärnorna på slottet och läxor.

Men imorgon då ni. Då ska jag nämligen fara till Drängsmark och spela teater med min klasskompis Bea. Vi ska spela Stackars Pettson där vi själva har skrivit manus. Jag hoppas det kommer gå bra, nu när vi har haft en julledighet mellan.

Dessutom ska jag på audition för Västerbottensteaterns sommarteater, "det susar i säven". Jag är nervös redan nu och jag tror jag bara kan fantisera om hur jag kommer känna imorgon.... :S Tänk om jag inte kommer med, eller om jag faktiskt KOMMER MED!!! gulp! :S

Ja, jag är rädd för både ändarna....

Så vi får väl se hur det går... to be continued...



Det här är Pelle en av vära katter. Han är så söt :) och jag stolt fotograf :)

Kommentarer
Postat av: Ann-Christine Eriksson

Jag håller tummarna!

2010-01-17 @ 04:36:57
Postat av: cecilie - bloggvärldens mest musikfyllda blogg

naw så söt katt :D

2010-01-17 @ 05:35:26
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: Alexander

Jag måste säga: Mycket bra bild! Du äger mig på skådespeleri, ska du nu också ta över fotosidan också?! :P

2010-01-17 @ 23:16:46
URL: http://grubbelmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com