oh I cut his hair myself one night a pair of dull scissors in the yellow light

Idag har jag minsann varit en kvinna som vågat ta tag i mitt liv. Jag har nämligen gått till frisören och sa att jag ville beställa tid för avfärgning. Mitt hår ser ut som jag vet inte vad. Äckligt i alla fall, och behöver räddas. Men jag känner mig inte självsäker ändå... Frisörerna tittade skumt på mig och sa att det kunde ta tid och att håret kanske måste vila. Jag vill verkligen INTE att det ska bli fult. För, divigt nog, så älskar jag mitt hår och vill inte bli tvungen att raka bort det om det skulle bli helt kokobahia. Jag hoppas verkligen att det här är det bästa sättet också, eller hur funkar blekning? :S Men, på måndag smäller det. Egentligen skulle jag vilja ha en hejjarklack som står utanför salongen med plakat där det står något i stil med hejja dig Monika och sedan gör vågen och vill ha min autograf när jag kommer ut från frisören.
Dessutom skulle jag vilja ha lite mer pengar. Det är ju inte det billigaste detta med frisörer. Bajs att man inte skulle få tag i ett sommarjobb...

Jag och Bea hittade tjusningen med en sida som heter faceinhole.com. tänkte visa några av resultaten:


Milatroopers





min personliga favorit



och ja, Star Wars är coolt ^^

gonatt! :D

Kommentarer
Postat av: Bea

Jag älskar Stormtrooper-Mila <3 det är vackert.

2010-08-18 @ 00:10:23
URL: http://toungetied.blogg.se/
Postat av: elin

jag kan vara hejjarklacken och stå och ropa Heja dig Monika!

2010-08-18 @ 09:33:06
Postat av: Paranormal

Nice site, cool background. toni.

2011-05-15 @ 10:37:32
URL: http://paranormal.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com