jump over the mooon!

idag har det varit en seeg dag... seg som kola.

egentligen borde jag ha fullt upp med att packa tills jag ska iväg till Munkviken och vara på läger i några dagar, men efter en sömlös natt så är man inte så peppad på att springa runt och leta toalettartiklar och trosor som ska räcka i flera dagar.

jag vill typ sitta i min säng och titta på sista boken av Avtar och typ... sova. eller nått. ja, vad som helst men inte packa i alla fall. men, a man got to do what a man got to do. så nu ska jag he på ångetsladdad musik så som Hästpojken och Markus Krunegård och packa. Och laga ett par byxor också. ^^



Hästpojken är bra! och det är ett band, inte en artist..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com