Dagens tips - A Very Potter Musical

Igår hittade jag en ny musikal som jag aldrig har hört talas om förr. Den heter A very Potter musical och är en typ parodimusikal på Harry Potter. Den borde ses av ALLA! i alla all ni som gillar Harry Potter. Har suttit och skrattat hela kvällen nu och jag har typ mindre än hela andra akten kvar och är helt frälst. Dessutom är (skulle inte tro att jag någonsin skulle säga detta) Voldemort HEET!!! mmmm.... en riktig läckerbit!
Tyvärr har jag dock inte hittat så mycket info om musikalen, men det verkar som det är typ high school som gjort den? Dom är då riktigt duktiga må jag säga. Får mig att vilja stå på scen och prestera! Åh! nu äntligen ska jag få börja med TEATER!  







det var dagens tips från Monika "SÄSSY LADY" Oskarsson


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Det är StarKids Production som har gjort denna musikal som en hyllning till Harry Potter som spelades för deras personal, tre föreställningar tror jag att det var. Den filmades och utlagd på youtube och blev en succé. Men de kommer aldrig kunna spela den igen, för de har inga noter. Och inga tillstånd från Rowling heller..



Men jag håller med dej, alla borde se den! En grym musikal!

2010-08-27 @ 22:54:21
URL: http://ingreed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com