Nog om mej nu

Jag är nästan glad att min dator lagt av. Jag får massor av tid till annat. Som nu till exempel är jag tillbaka efter en timmes promenad. Dock så är jag tvungen att sitta själv i herrgården för att få tillgång till dator... En gammal, gammal herrgård... Ska vi tro att det spökar?

Jag ska försöka hålla igång dessa promenader. Låtsas att jag har en hund (fast jag inte har en hund) som jag måste gå ut med varje dag. En liten dvärgschnauzer kanske. Eller en lapphund. Ja, något sånt. Jag funderar även att på allvar bli vegeterian. Kött börjar äckla mig snart. Blä blä blä.

Och snart får man springa i den värmande solen! yay!

Kommentarer
Postat av: Bea

Yay, come over to the veggie side! (Om du vill, det vill säga.)

2012-05-05 @ 14:04:07
URL: http://beatricelundahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com