promise me this...

Jag brukar aldrig vara den som avger nyårslöften. Men så här dagarna efter det blev ett nytt år så har jag funderat på det och kommit fram till en del punkter.


1. Läsa mer böcker. Först och främst avsluta de jag har börjat på. Vilket är en del.


2. Göra min garderob mer intressant än vad den redan är. Kanske försöka på mig att skapa någonting eget.


3. Se mer film och se klart de jag har påbörjat.


4. Göra någonting helt crazy-bananas. Åka på semester? Besöka Paris? Tatuering? Ja, bara framtiden vet.


5. utveckla mina talander i håruppsättningar. och ju längre mitt hår blir desto roligare kommer det bli!

Yes, there it is.  Bilderna är då hämtade härifrån.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Bra nyårslöften! En del av de som du har borde jag också ta till mig. :)

Kram

2012-01-14 @ 21:14:22
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com