There's no place like home


Visste inte att 19 års samlande kunde resultera i så mycket. Känns som om mitt rum är fullt med grejer som jag inte ens visste fanns.
Håller på att packa inför flytten imorgon. För då blir jag Burtträskbo. Eller jag kanske till och med ska kalla det Edelvikbo. Har varit och tittat på rummet idag och det är jättefint. Är taggad.

Allt börjar imorgon klockan 14, men jag ska upp tidigt tidigt för att packa mer. Tror att det aldrig kommer ta slut. Hoppas bara det blir bra nu.

Nu ska jag försöka krypa isäng. Min säng har nämligen blivit en avställningsplats för diverse saker. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com