Mitt rum

Den tredje dagen på Edelvik är avklarad och det känns faktiskt bra nu. Efter en hemsk hemlängtan blandad med ångest, så känns det bra igen. Det här måste jag fixa. Jag kan gladeligen också berätta att jag klarade att springa hela spåret i morse, vilket jag inte gjorde dagen innnan. Och DET är en bragd för mig. Nu måste det gå bra imorgon också!

Såhär ser mitt rum ut i alla fall. Den här vyn möter man direkt när man kommer innanför dörren.


Mitt skrivbord

Här är utsikten. Om man tittar lite åt höger, längre bort så ser man faktiskt sjön, så man kan ju praktiskt taget säga att det är havsutsikt, som min pappa sa. I fönstret står min alldelens egna orkidé! Visst är det häftigt. Har dock inte döpt honom än. Namnförslag?

Och i en av garderoberna döljer sig ett handfat där jag kan borsta tänderna etc. Visst är magiskt?

Jag tycker i alla fall att det känns lite som Narina.


Och så min bokhylla. Full med olästa böcker. Samt mina muggar av alla dess slag. Bokhyllan verkligen sprakar av färger vilket gör mig glad.

Ja, det var det. Nästa gång kanske det blir utomhus. Gonatt!

Kommentarer
Postat av: elin

jag saknar dig och vårat umgänge, jag får komma in till burträsk någon dag så kan vi umgås i mina barnaminnen :D !? typ nästa vecka??

2011-08-25 @ 02:34:05
URL: http://eekki.blogg.se/
Postat av: Louice

vars kissar man? :-)

2011-08-25 @ 11:15:31
URL: http://louicelundberg.blogg.se/
Postat av: Bea

Orch the Orchid. ^^

2011-08-27 @ 13:27:37
URL: http://beatricelundahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com