höböböböböbböbö

Idag har varit en riktig slödag. Vaknade halv ett då jag steg upp och gick iväg till affären med en inköpningslista (!). När jag kom tillbaka lagade jag lunch, eller frukost, eller vad det då blev trots att det var middagstid. Sedan skulle jag försöka städa mitt rum, men som vanligt gav jag upp. Men golvet blev i alla fall damsuget. Och sen då? Sedan har jag fördrivit tiden framför svtplay och dokumentärer. Och en middag och sen en glasslåda. Så ja, den här lördagen har gått i matens tecken. Och att inte titta på klockan.


Och så saknar jag den här lurken. Någonting fruktansvärt. Världens gladaste och kelsjukaste hund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com