where do I find you, who is me?


Sitter och bloggar till tonerna av Håkan Hällström och känner mig duktig. Duktig över att jag idag har tvättat allt i min tvättkorg. Jag tror nästan jag har ärvt den där genen som min mamma också har som gör att vi tycker det är kul och tvätta. Men det är bara en teori. Dessutom har jag varit och gymmat. Sprang 3 km på springbandet. Och mer ska det bli.

Imorgon ska vi ha en gästlärare i smink. Ska bli väldigt kul. Har faktiskt funderat på att bli sminkös om det här med skådespelandet går åt skogen.

Och igår var jag och My till Skelleftehamn och sjöng i en gospelkör. Vi lärde oss 6 stycken låtar på en dag och hade sedan en konsert på kvällen. Jättekul. Jag älskar verkligen att sjunga. Men jag tror jag faktiskt sjunger solo än i kör. 

Ja, det var väl allt. Jag saknar mina vänner. Väldigt mycket.  


Kommentarer
Postat av: elin

jag saknar dig!

2011-09-19 @ 00:22:23
URL: http://eekki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com