Ja, jag önskar jag var Adele


Är lite bitter över att jag inte kunde fara på Haloweenparty i Göteborg. Hade ju varit en perfekt utklädnad att vara Adele. Är lite bitter över att jag alltid missa haloweenpartyn eftersom jag älskar att klä ut mig. Kanske därför jag vill bli skådespelare?

Dag 2 av ledighet är snart till ända och jag är redan less. Längtar tillbaka till Burträsk och att få göra någonting. Jag tror jag är en mästare på att aldrig vara nöjd. När jag väl går i skolan så längtar jag till helgen och på helgen längtar jag efter veckorna. "Carpe Diem" my ass! Men jag ska nog komma på någonting att göra på min ledighet. Som sagt så har jag TRE manus att läsa och analysera. Analysera, analysera...

Dessutom är jag väldigt sugen på att beställa kläder från Monki. Väldigt väldigt sugen! Men min plånbok säger lite emot... Det vanliga dilemmat... Ska man eller ska man inte få unna sig?


Kommentarer
Postat av: Bea

Unna dig för fan!

2011-11-01 @ 02:12:25
URL: http://beatricelundahl.blogspot.com
Postat av: lollo

MONIKA OSKARSSON! NU UNNAR DU DIG KLÄDER FRÅN MONKI!!!! DE ÄR EN ORDER!!!

2011-11-01 @ 10:38:23
URL: http://louicelundberg.blogg.se/
Postat av: Bea

Sv: Jag har inte en jumpsuit från det speciella märket, så det dåliga samvetet når icket mig!

2011-11-01 @ 19:21:41
URL: http://beatricelundahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com