utan dens bästa vän jag förstod inte då, men nu vet jag vem det kommer att bli.


Sitter och lyssnar på Säkert! tusen gånger om. Bara för att jag kan. Har nämligen skaffat Spotify unlimited så nu får jag lyssna på alla låter hur mycket jag vill, hur länge jag vill och slippa den där förbannade reklamen!

Idag har jag varit på stan med Lollo. Vi båda fyndade på rea. Två låååånga koftor och ett linne blev det för mig. Riktigt nöjd. Och hela dagen avslutades med mamma och pappa på bio där vi såg Tintin. Måste medge att jag har en liten crush på honom nu.

Och så vill jag skicka ännu ett GRATTIS till min vän Jens som har gått vidare till 3:e provet på scenskolan i Luleå! Hejja dig vännen! Låten tillägnas dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com