Ansökningsdagar!

Hej hej! Jag befinner mig just nu i Mölnlycke på Wendelsberg och har gjort klart mitt sista prov. Känns väldigt skönt.

Huvva, den här helgen har verkligen varit intensiv. Igår var jag med på dubblsök, där jag både sökte för taldramtisk och musikdramatisk. Gjorde sångprov, teaterprov och två sammarbetsprov. Sen på kvällen fick jag reda på att jag kommit vidare på musikdramatisk. Så idag har det varit dansprov och ett sångprov dr jag fått välja en egen låt. Det blev "på min resa hem igen"

Dansen gick väl sådär skulle jag vilja säga, men jag hoppas dom såg någonting i alla fall. Sången gick bra. Min röst skar sig lite då och då, men jag tror det var för att jag var spänd eller nått, men jag gav fasen järnet. Så nu är det bara att vänta på ett brev där det står att jag antingen blivit intagen eller inte. Hoppas verkligen att jag har kommit in, för det är en väldigt fin skola, med bra lärare och härliga elever. Håller tummarna och tårna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com