vår i luften

En måndag som bara blev slö. Har visserligen gått TVÅ promenader med hunden idag och känner mig riktigt duktig. Känns härligt att snön håller på att töa bort och att man faktiskt kan gå på asfallt. Dessutom var det så varmt att jag svettades. Åh hur jag älskar mars månad.

På tal om det, jag fyller år i mars och idag är det exakt en vecka kvar. Längtar! Fick min present från min storasyster igår, men jag har inte öppnat den än. Men jag är gode nyfiken, det ska ni veta.


och igår införskaffade jag mig den här jackan på Monki och jag är väldigt nöjd. Kommer bli passande till våren med röda converse och kanske en Kånkenryggsäck.

Ja, det här inlägget blev mest bara tjoller. Men så får det bli ibland.


Kommentarer
Postat av: Maria

Mmm, du skulle bra gärna vilja veta vad de är va? Jag tror du blir glad av de iaf. Kram

2011-03-10 @ 11:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com