No need to say goodbye



Åh så skönt med ett lov nu. igår hade vi en klassikerkväll på skolan för nära och kära och andra som ville komma och se oss. Och vi var jätteduktiga. Faktiskt så är jag jättenöjd över vår insatts. Dessutom fick vi lov direkt efter så vi firade allt hemma hos Bea. Sällskap, bubbel, gott gott och singstar + en komplimang fick mig på bra humör, även om jag var trött mestadels av kvällen. Men det har ju faktiskt varit en jobbig vecka.

Och nu efter lovet kommer vi äntligen börja på med slutproduktionen. Känns som vi ligger efter en del, men kom igen nu tjejer, nu köööör vi!

Och nu sitter jag med katten i knät och lyssnar på den underbara Regina Spektor tills jag får tårar i ögonen. Hoppas hon kommer till Svergie någon gång till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com