Let's celebrate it the Glinda way!


Den 14 mars 1992. Dagen då Melodifestivalen avgjordes och Christer Björkman stod som segrare. Dagen då Albert Einstien skulle fyllt 113 år. Dagen då den magiska, den magnifika, den fantastiska MONIKA OSKARSSON kom till världen. Rember my name, I tell you.

Nämen skämt och sido, så fyller jag faktiskt år idag och jag har haft en jättebra dag. Började med fika på sängen och presenter. Fick min efterlängtade Kånken-ryggsäck (så nu är looken för våren komplett) ,en foundation och akvarellpapper och pennor. Tänker lägga ut bilder på ryggsäcken någon gång framöver. Har varit lite dåligt ljus i mitt sovrum idag...

Sedan åkte jag till skolan och fick massa kramar och en Kafka-bok av Bea. Processen. Kommer bli spännande läsning. Bara jag kan avsluta mina påbörjade böcker någon gång... Sedan blev det hem och tårta och de sista presenterna i form av 500 kr och I rymden finns inga känslor.

Så tack tack tack alla som har grattat och hurrat och tänkt på mig lite extra idag. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com