bambambam bam bam bam bam bam bam bambambam bam bam bam bambam

Competine d'un autre été snurrar runt i skallen. Trotts att det var något år sen jag lärde mig den kan jag inte riktigt få till det där snabba partiet än.

Idag är jag ledig. Det har jag bestämt. Har inte riktig kommit underfund med vad jag ska göra än. Vädret är inte sådär underbart soligt och härligt som det har varit. Dessutom har vi byggarbetare hemma hos oss, så jag vet inte om jag vågar mig ut ur mitt rums trygga borg.

Men jag tror kanske att det kommer bli en Johnny Depp - dag. Är väldigt sugen på att se Gilbert Grape. Eller Sweeney Todd.


Kommentarer
Postat av: Josse

Jag vet, ett tag sedan inlägget... MEN jag ÄLSKAR Gilbert Grape! :D

2011-04-07 @ 08:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com