framtiden






sommarjobb, hela sommaren, trästock?, skola?, göteborg?, inget göteborg, inget wendelsberg, misslyckande? Regina Spektor, nya krafter, kanske göteborg ändå? edelvik?, nya kläder, burträsk?, skådespelarutbildning?, tänk om inte, vad gör jag då? nytt boende?, EGET boende?, laktrisljus, vänner flyttar, flytta jag också?, vem är kvar?, nästa år?, jordens undergång?, jobba, plugga, lagerhaus?, solhattar nagellack solbrillor, stranden, sola, fika, banta?, vad vill jag bli?, gökboet snälla bara en gång till, nej inte gökboet igen, "dansa för att hjärtat brister", gamla minnen, fina minnen, skratt, gråt, kariär, auditions, förbannade auditions, jag vill inte hamna här resten av livet, resa, skaffa boende, pengar, pengar pengar pengar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com