dodo do dodo dododo do do do do do



Idag har jag och mamma varit på stan och inhandlat det sista till studentenoutfiten. Dyra skor och hårspännen fick följa med hem. Sedan också en studentpresent. Egentligen ska jag ju inget veta, så vi låtsats som om jag inte vet.
Men sedan är jag ju verkligen en sucker när det kommer till bok-rea på pocket böcker. Och på Åhléns står det en tunna full med pocketböcker på rea. Jag började gräva och snart hittade jag 4 böcker som jag gensat köpte. Visserligen har jag läst alla, men det kan vara bra att ha. Jag lever efter principen att man måste ha bra böcker och filmer. Är de bra, så vill jag ha dem, annars får det vara.

Så summa sumarum: Bitterfittan (ett måste för alla kvinnor), Jenny (så hemsk och så fin), Flyga drake (senaste favoriten) och Linas kvällsbok 1&2 (läste den under högstadiet och kände igen mig så sjukt mycket) finns nu i Monika Oskarssons ägo. Härligt! 


Kommentarer
Postat av: mimmi

Åh Linas kvällsbok 1&2 läste jag också under högstadiet och kände igen mig så mycket, så mycket!

2011-06-03 @ 16:36:18
URL: http://mimmiheikki.blogg.se/
Postat av: Angelica

Fan det är du som har tagit alla bra böcker!! Jag var också dit och kolla men hitta inga bra.. Bad Monika, BAD!!!!!!! Hör av dig, i miss u!

2011-06-17 @ 22:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com