Vi sätter oss ned

Dagen har börjat med att jag bara jagade upp mig själv och blev frustrerad för att jag blev försenad och inte hann med det jag skulle göra innan bussen gick. Och den känslan har som levt kvar i mig hela dagen. Men vem vet jag kanske bara har PMS...

Idag har vi bestämt lite mer om klassikerna. Den 4 mars är alla välkommna till Anderstorpsskolan - teatern för att se 3 stycken fagra framträdanden av ES3C. Och Den första maj blir det slutproduktion på Nordanås stora scen. Kom och titta för tusiken!



bilkälla: unknown


Kommentarer
Postat av: Sunna Katarina

Ja visst är den fin! Det är en jämthund ja, flamsig men världens snällaste :)

2011-01-27 @ 22:22:07
URL: http://sunnakatarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com