och samlat damm på min gitarr.

Dagen har varit deg. Den har varit teg. Den har helt enkelt varit seg...

Vaknade sent. Åt frukost. Sedan vet jag inte riktigt vad jag har gjort. Sett sista avsnittet av Pushing Daisies på säsong 1. Är alltid så tråkigt när det tar slut bara sådär. Och sen har jag bara suttit och surfat runt och lyssnat på ledsam fransk musik. Och allt på grund av måndag...

Men en glad nyhet kan jag meddela. Lollo ska göra en bloggdesign till mig och hon verkar ha fattat galoppen över vad jag vill ha. Ska bli awesome när den kommer upp.



håruppsättning från nyårsafton. Tog bara nå random. BAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com