huvudet snurrar som en bikupa

Jag är mitt inne i massa projekt som kommer ta mitt fokus dom närmaste dagarna. Jag har klassikermanus som ska läras in. Och imorgon kommer ingen mindre än Göran Hansson från Västerbottensteater och ska jobba med oss. Spännande spännande.
Sedan är det middag med några duuudes imorgon. Kommer bli awesome och gott.
Sen ska jag prata manus på tisdag?
Sen ska jag träffa super-duper-Malin som jag inte brukar träffa av någon dum anledning.
Sen ska jag göra en till grej, som jag nog inte kan berätta, men som jag vet kommer bli kul, jobbig och spännande, och det är nog den som mest tar mitt fokus nu förtiden.
Sen ska jag leva också.

mitt liv är toppen!



på tal om Malin H, den här låten tillägnar jag dig. Jag minns hur mycket jag lyssnade på den när jag gick i nian med dig och tänkte på att den handlade om oss. jag vet inte riktigt om allt stämmer, för jag har inte bitit dig eller så, men refrängen kan jag relatera till i alla fall. jag vet inte heller om du läser den här bloggen, men ja. There it is.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com