du är en skicklig schackspelare

Tänk vad jag är kulturell och bra. gick upp klockan 7 för att se "sjunde inseglet". Senast jag såg den så förstod jag inte ett dyft. De pratade konstigt och den handlade inte om någonting. Det kanske var 3 år sedan. Ja, Bergman hade dött de året i alla fall. Nu när jag såg den så fattade jag den, fast ändå inte. Men den var som så mycket finare och mycket vackrare än vad jag trodde. Och jag tycker att Gunnar Björnstrand var wonderful. Inte Max. Han är tråkig.



Sedan har jag spenderat lite tid åt serien Pushing Daisies som tydligen är "en Monika-serie" som Jens så fint uttryckte det. Och hitills har jag inget emot den. Mysiga karaktärer och fin miljö. Dessutom spelade de en låt som är med i soundtracket från Amélie från Montmarte. Och sjöng en Greaselåt. Inte minus där inte :) 




Kommentarer
Postat av: Bea

Pushing Daisies är underbar!

2011-01-03 @ 14:44:59
URL: http://toungetied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com