seriöst!

med både glädje och sorg i hjärtat så såg jag klart sista säsongen av Pushing Daisies (som jag alltid har problem med att stava)igår kväll. Det är verkligen synd att de inte fick göra en till säsong. Men men, det finns ju ingenting som säger att jag kan se om den. Och nu önskar jag mig den på DVD till min fördelsedag, om nu min dator skulle få fnatt och radera den. Man vet aldrig...



Fast nu när jag väl börjat se serier så hungrar jag bara efter nya hela tiden. Jag vet att jag har en del på datorn som jag egentligen borde se. Så som Dexter, som jag fortfarande inte sett hela säsong 2, vilket är lite skämmit. Och sedan har jag Mad Men som jag har försökt mig på, men tyckte den var lite seg i början så jag fortsätte som aldrig, men nu när min vän Bea säger att den är sjukt bra så måste jag sätta mig ner någon gång.

Men trotts detta kunde jag inte hålla mig från att vilja se en serie som såg en gång som liten, men fick aldrig chansen att se hela, eftersom jag då var liten och var tvungen att gå och lägga mig, så jag har bara sett några få scener från den. Fast trots det så kommer jag ihåg den så väl. Den heter Mitt liv som död (Dead like me i orginal) och handlar om en tjej som dör, men kommer inte till himlen eller så utan blir lieman. Och så får hon fara runt och peta på folk och ta deras själar innan de dör. Jag vill tänka mig att det är så det är. Att liemannen kommer och hämtar en precis sekunderna före man dör.

Ja, som sagt vi får väl se om den här serien är lika bra som jag kom ihåg den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com