gunghäst


Håller på ed packningen till helgen som ska spenderas i Göteborg med Jens. Kommer bli hur kul som helst bara allt går som det ska. Orolig som jag är håller alla tummar och tår för att det ska gå bra.
Och ju mer jag börjar gå igenom min garderob så finner jag hur mycket jag har och så mycket jag har glömt bort. Tänk att man kan göra det. Borde kolla igenom en gång NOGA och se om det finns något jag kan ha på mig igen och kanske återbruka. Ekonomiskt och ekologist.

Sedan har jag ett dilemma. Jag ska på musikal på fredag och har ingen aning om vad jag ska ha på mig! AH! Varför har man inga kläder som passar med andra kläder. Och hur ska jag ha håret?! Ska jag lägga upp det redan ikväll så jag har det fint på fredagkväll? Dagens ilandsproblem. 

Men trotts mina klädproblem och tågfunderingar så vet jag att det kommer bli jättekul. Får se om jag hinner blogga något mer innan eller under tiden jag är borta. om inte så önskar jag alla en trevlig helg. för det kommer jag ha i alla fall. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com