göteborg är staden på g

Efter en hel helg i Göteborg är jag hemma igen. Känns faktiskt lite sorgligt för jag har haft det jättetrevligt.

Efter en hemsk resa med tåg (tycker inte om tåg...) så kom jag äntligen fram. Typ 2 timmar försent. Jens mötte mig på stationen och vi gick och åt och sedan åkte vi till mölnlycke och Wendelsberg. Jag måste säga att det var sjukt fint. Mycket finare än Anderstorp i alla fall. Slottet var typ Hogwarts!





Är avundsjuk på deras klimat där nere. Det är som det är här i Norrland i april... och det är februari!

hittade tavlan jag målade till Jens´s födelsedag i sommras på väggen i hans rum.

sedan har vi gått på stan. Massor med second hand butiker har blivit besökta, men tyvärr blev inget köpt. Kanske nästa gång. Men den här klänningen skulle jag inte säga nej till att gifta mig i.
istället fick en klänning som ser ut som Elphabas följa med mig hem, samt boken Blonde och en present till min syster.
Sedan var vi också och fikade. här på Café Vanilj där jag åt en macka och Latte med hasselnötssmak. MUMS!


Jens och hans underhållande sugrör. Han satt och petade ner dem i flaskan och blev mer och mer facinerad över att de stuttsade tillbaka. Som sagt: lite roar små...

Sedan var vi med Anton också. På lördagkvällen såg vi Melodifestivalen och åt massor av bakverk som vi gjort. Här ser ni mina cupcakes. Anton gjorde en sockerkaka och kolakakor.


Och för att inte glömma så gick vi på musikal på Göteborgsoperan på fredagkvällen och såg Sunset Boulevard. Blev helt förstummad över scenografin och kostymen och byggnaden.

Och med det tackar jag för en underbar helg! Tack Jens och Anton! Och nu: tillbaka till verkligeheten!


Kommentarer
Postat av: Anna

Du målar så himla fint! Blir ju avis på Bea och Jens!



Själv fyller man ju år snart, blink blink ;)Hihi

2011-03-06 @ 21:58:05
URL: http://sehorprata.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com