Screw this shit, I'm going home


Idag åker jag hem! Idag får jag lov på riktigt. Har verkligen längtat hem och få var hemma längre än bara på helgen. Ni vet dom där perioderna man känner att allt bara går emot en själv, just en sådan är jag mitt i just nu. Jag har PMS och huvudvärk pga brist på sömn. Och min mobil har fått för sig att varken vilja ta emot eller skicka sms. Dessutom måste jag packa. Skulle vilja ta med mig allt, men har tyvärr inte en tillräckligt stor väska. Jag är en sådan människa som gärna packar lite för mycket när jag ska någonstans. "jamen en kortlek ute i skogen kan man ju faktiskt behöva" "en sax vet man aldrig när man behöver på stranden. Vipps så ska man klippa något och så har man ingen sax med sig. Bäst att jag packar den också"

Jag hoppas i alla fall att lovet kommer bli roligt och skönt och tillräckligt långt. Vänner, kamrater, kompisar - er vill jag gärna träffa. Hör av er! (men inte via sms då... som sagt)

Men nu när jag har smällt mig en blodapelsin (världens godaste frukt!) så ska jag ta på mig packarhandskarna och sätta igång! hejja mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com