Ane Brun + First Aid Kit


Ane Brun och First Aid Kit på samma scen. Kan väl inte bli mer än underbart? Får mig att vilja stå på en scen och skapa musik med ett stort band och massor med blinkande ljus.

Har som fått en förkärlek till kvinnor med ljusa, spröda, vackra röster. Så som Ane Brun och First Aid Kit och dessutom Florence + the Machine. Har ni inte lyssnat på dem tidigare, tycker jag att det är god tid att ni gör det nu.

så här såg jag förövrigt ut på Nobelfesten på Edelvik, minus just den tröjan. Hade en ljusblå klänning på mig istället. Och vet ni? Jag vann faktiskt nobelpriset i litteratur!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är både vacker och duktig! Jag vill verkligen träffa dig snart!!!!!

2011-12-18 @ 09:36:19
URL: http://hali.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com