On the radio

Jag var med i radion idag. Satt och åkte bil och hade Christer i P3 i hörlurarna. Programledaren vill då att lyssnarna ska komma in med deras bästa joggningslåt. Jag börjar tänka efter och kommer faktiskt på den som fungerar väldigt bra för mig. Jag tar upp moblien och skickar iväg ett sms. Under låten som spelas sitter jag med spänd förväntan om och undrar om mitt sms kommer med. Låten tar slut och programledaren börjar läsa upp de tips som har kommit in. Och så säger han:
"och så Monika som skriver 'Dance Athem Of The 80's av Regina Spektor är min bästa jogginglåt. Perfekt tempo' Ah, den får vi testa då"

Lite fjantigt nog så blev jag lite röd om kinderna. Och stolt och gald. Och det är ganska ironiskt också. Jag brukar inte vara ute och jogga så mycket.

Men där kära läsare har ni ett bra tips faktiskt. Dance Athem Of The 80's är en väldigt bra jogginglåt. Klicka på bilden för att höra.

(Om ni vill höra när han läser upp det så klicka HÄR och sedan på "sensaste sändningen" och sedan nästan fram till slutet av sändningen) 

Kommentarer
Postat av: Alexander

Tjo Monika!



Anledningen till att Spotify egentligen är en "skittjänst" är för att så lite går tillbaka till de som jag tycker förtjänar det, alltså artisterna. Deras lön för en spelning är så löjligt liten, jämfört med vad Spotify själva tjänar.



Men I ÖVRIGT så gillar jag Spotify, och har aldrig haft några problem med tjänsten. Men faktamässigt gillar jag inte siffrorna jag ser :P



För övrigt är det lite coolt att du nämnts i radio. Och det är en bra låt . :)

2011-04-21 @ 17:04:06
URL: http://grubbelmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com