"bam bam"


Är väldigt glad idag.

Ringde Lagerhaus i Luleå och det ser ut som om jag kommer få jobba där i sommar några veckor. Även om det inte blir hela sommaren så är jag sjukt glad, för jag tycker verkligen om det där stället.

Dessutom har jag fått ha på mig min fina vårjacka UTAN att frysa! Våren är verkligen här nu. Nu är den inte SNART här utan verkligen VERKLIGEN här!

Sedan kan jag också meddela att jag lärt mig spela Watching Lara av underbaraste Yann Tiersen (en låt från Goodbye Lenin, som ni kan höra om ni klickar på bilden^) så nu kan jag inte göra annat än att sitta och spela den om och om igen.

Och snart står jag på stora scen på Nordanå och gör McMurphy i Gökboet!

Livet är kanske inte så pjåkigt ändå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com