"bä bä vita lamm, nehej, det är ingenting för oss"

Ikväll har jag varit och sett en föreställning med dansgruppen Harlem Hot Shots och den var sjukt bra. Vi satt på första raden och jag kom på mig själv att bara sitta och le hela tiden.


Eftersom de dansar swing/lindy hop etc. så tänkte jag gå all in. Jag lockade håret satte upp det och tog på mig min finaste vintageklänning.





Kan också säga att jag blev lite förtjust i en av killarna i dansgruppen. Och jag tyckte nog att han tittade på mig där jag satt och log. Jag tror det var riktat till mig, för det var det. Hoppas jag. Eller så bara log han därför att. Jag vill tro på det första alternativet.

För att stödja dem köpte jag även en tygkasse.


Kommentarer
Postat av: hanna

kommer skriva reportage och sälja annonser :)

2011-04-18 @ 14:32:27
URL: http://menbraajobbathanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com