watching you kiss her, I'm right over here, why can't you see me, I'm giving it my all

Hela dagen har spenderats hos Elin. Har varit mycket trevligt. Men nästa gång Elin, får du komma hit på kakkalas :)

dock så känner jag hur jag har varit den mest onyttigaste människan som levt på denna jord just denna dag. Det är säkert inte sant, men det jag har fått i mig idag är
Müsli
cheesballs
kebabtallrik på Dallas
chessballs
choklad
vatten
smultrondricka
cheesballs
lite mer choklad
cheesballs

onyttigt, men fan vad gött. men det är lördag, då får det vara så. men jag känner mig som en Max-tjockis. (bea vet vad jag menar) men jag ska ut och gå i skogen imorgon med pappa och Mila så det kanske kompenserar alltihop. eller en del i alla fall.



sen hitta jag det här fina klippet. försök hålla er från att skratta :)

Kommentarer
Postat av: Bea

Han skämmer mig aningen, men jag kunde inte hålla mig från att skratta ^^

2010-09-05 @ 10:50:19
URL: http://toungetied.blogg.se/
Postat av: mimmi

Haha, den mänstrade tröjan är från weekday:) Jäkligt snygg!

2010-09-05 @ 22:45:19
URL: http://mimmiheikki.blogg.se/
Postat av: mimi

och tack för dom tre kommentarerna, nu tror folk att jag är vääärsta poppis! ;)

2010-09-05 @ 22:46:11
Postat av: elin

KAKKALAS FTW!!!



jag skulle känna mig ärad att komma :D

2010-09-07 @ 00:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com