stuck in the middle

Jag blir så avundsjuk på en bloggare som jag följer. Elsa Billgren heter hon är så fin så fin. Och skriver så underbart. Och verkar ha ett sådant underbart liv också. Hon med hennes man som hon kallar för Vargen. Här och här kan ni läsa två inlägg om denna varg som gjort mig lycklig i själen. läs! det är helt underbart skrivet. Den där Vargen, han är en man han.



Önskar jag hade hennes hår nu istället för min risbuske. Men men, den som spar han har, eller vad man ska säga.

Jag hoppas er dag har varit bra i alla fall. Min har väl varit fram och tillbaka. Jag har som velat vara för mig själv idag. Har inte velat visa mig eftersom jag känt mig riktigt ful. Bara ful. Ful, ful, ful. Men det får vi råda bot på imorgon. Och på fredag är jag ledig från skolan också ^^ Fast jag ska jobba, men det är inte för ens klockan 3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com