kärlek slutar alltid med bråk

 jag tänker inte vara med i det här längre. jag tänker inte vara en orsak till att folk mår dåligt längre. jag måste bättra mig, tänka på vad jag säger. vad jag tänker. ingen ska behöva må dåligt. jag vill inte vara med i massa skit längre. egentligen har jag god lust att ställa mig upp och tala ut om hur jag vekligen känner tycker och tänker, ursäktar mig för mig själv och sedan går därifrån och om någon vill följa med så får den det, men jag klarar mig bra ändå. så som i dom där amerikanska filmerna. där är det alltid någon som har ett känsligt tal i slutet som fixar allt och får folk att tänka till. ett sånt... 

 men nu vill jag ha ändring. på mig själv. jag har inte heller tänkt vara med folk som inte vill mig väl. bara med dem som man verkligen vet att man kan lita på. och visa hänsyn. inte snacka så mycket. ha respekt. försöka i alla fall. 

 men jag vill inte ha det som det är och har varit. 

 allt kan bli bättre, right?

 




Kommentarer
Postat av: hanna

vad händer? :/

2010-09-10 @ 11:45:39
URL: http://menbraajobbathanna.blogg.se/
Postat av: Noahkaja

Excellent site!

2010-12-20 @ 10:26:59
URL: http://noahkaja.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com