Je voudrais être ailleurs, loin, très loin

sitter här och håller på med samhälls. jag ska kolla upp vad vänsterpatiet tycker om olika frågor.
men egentligen dömmer jag mig bort. jag vill vara med någon! och gärna typ i Stockholm och gå runt där och vara fin och shoppa. Såklart har jag ju giftigt mycket pengar i mina drömmar. och en bra vän med mig. sen så ska vi gå runt på stan och köpa second hand kläder och sen gå i gamla stan och sitta på caféer och sen gå på museum runt hela stan. och sjunga högt och skratta högt, vinka till kungen och bara ha roligt.
























och sedan självklart så ska jag ju gå på någon teater.

Ja bara älskar hösten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com