hår

För de som ville se bilder på när jag sätter upp håret så kommer de nu här:



Efter jag har duschat och kramat i mouse i håret så gör jag en önskvärd bena och kammar håret rakt.



Jag börjar med att rulla underhåret, så bort med det som är överst.



när jag rullar tar jag en slinga, kammar den, och lindar sedan änden runt pekfingret. jag försöker sedan lirka ut mitt finger och tar hjälp av båda händerna till att rulla upp slingan till hårfästet, där jag sedan fäster den med en pin. :)


så! ena sidan klar

LITE spray för att det ska hålla lite bättre


så fortsätter man på andra sidan och baksidan. samma princip. och lite spray när det är klart.



där är jag klar... och sne. ni får vrida på huvudet.

från sidan

så nu kommer den delen då jag ser som mest rolig ut.

steg 1: ta en sjal, som är kvadratisk. I mitt fall en snusnäsduk (skitsexigt)

Steg 2: lägg sjalen på huvudet med en spetts mot din näsa

Steg 3: för de spetsarna som är på sidan av ditt huvud frammåt och samtidigt uppåt. se till så att allt hår hamnar inne i sjalen och knyt sedan ihop ändarna på huvudet.



ja, gott folk, så här ser jag ut när jag går och lägger mig, de gånger som jag ids lägga upp mitt hår.


fint va? :D



dagen efter så ska man då borsta håret. jag lägger ut den här videon, som lärde mig hur man gör. hoppas ni fattar. :)

så hoppas ni förstod nått och förlåt för de "smickrande" bilderna på mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com