but I can stop loving you

Idag har det väl varit en bra dag. Lite seg dock. Känns lite onödigt att fara till skolan för en 50 min lektion där vi inte gör någonting och sedan så är skoldagen över.

Har dock gått runt och väntat på ett telefonsamtal som inte tillkommit. Hoppas hoppas på morgondagen.

Har kanske också fixat klart praktikplats på norbottensteatern, så Maria, min syster, om du ser detta, så kommer jag och bor hos dig den veckan. Awesom va? ;D

Ska förresten spela "as long as youre mine" från musikalen Wicked på mina pianolektioner framöver. Ska bli jätteroligt. 

 

och imorgon ska jag och Malin fara och se "i rymden finns inga känslor" ^^



Kommentarer
Postat av: Bea

Jag vill också se den :(

2010-09-15 @ 08:49:06
URL: http://toungetied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com