pramalamadidigididigididong

Mitt liv börjar ta form. Snart ska jag börja jobba mer självständigt på TEMPO. Och nu fick jag reda på att jag har fått flytta mitt pass på söndag till lördag så jag kan fara och se GREASE på svenska. Saken är bara den att när jag tittar i min kalender på lördag så ska vi fara och se en teater med skolan just den lördagkvällen... That sucks... vad ska jag göra nu? Jag tycker synd om min chef om jag säger att jag inte kan då heller. Och jag vill verkligen se GREASE. Det är ju liksom den första musikal som jag såg när jag var yngre och verkligen verkligen drömt om att få se... ÅH! Har verkligen velat ha jobb förr, men när jag väl får det vill jag inte ha det. Verkligen dagens i-landsproblem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com