I am the coolest girl in the whole wide world

Sorry så blir det nog ingen topplista idag heller. Har ingen inspiration. Nästa gång kanske. Istället har jag suttit och lyssnat på den här låten hela dagen:



"the coolest girl" som är med i A Very Potter Sequel. Bonnie Greusen är så jäkelusens bra! Har snart lärt mig hela texten.

tycker om texten och jag har bestämt att den här blir min tröstelåt när jag mår skit.

Men nu ska jag fara och jöbba på Tempo. Även om jag känner mig en aningens trött och orkeslös. Den här rethostan börjar ta livet av mig. Får ta en Ipren och fara för jag är BÄST. får se hur jag mår imorgon dock.  

I'm the greatest!



Kommentarer
Postat av: hanna

Det ska stå "Ella" och "Alex" :) och den ska sitta mellan skulderbladen, haha. Typ nå sånt tänker jag mig :)

2010-11-26 @ 00:24:31
URL: http://menbraajobbathanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com