Topp 5 - pinsamheter

Okej här kommer den första topplistan och nu ska vi grotta oss i pinsamheter.

5 plats: Killen som dödshotar Justin Bieber:

jag skäms för hans mamma, pappa, hund, katt... hus! hela Sverige. Den här killen får hela Sverige att framstå som terrorister. Detta är ju ett dödshot för tusan. Någon borde ta detta seriöst! Varför gjorde han ens den här videon. Pinsamt!

Plats 4: Peter Jidhe


Varje gång jag råkar zappa förbi Idol och fastnar där så sitter jag och vrider mig i soffan pga denna människa. Hans försök att vara hipp och cool och ha roliga skämt och häftiga kluriga frågor till deltagarna som inte ens fattar vad han menar får mig endast att känna en enda känsla... pinsamhet

Plats 3 - Man ramlar och slår sig och folk kommer fram och frågar hur det gick och man vill verka cool, men egentligen vill man bara sätta sig ner och gallskrika.

Tycker det är skitjobbigt när folk kommer fram och säger "oj hur gick det". Eller nä, ÄNNU värre: när de INTE går fram utan står kvar och man hör hur de drar efter andan och säger: "oj herreguuuud" och själv ska man försöka låtsats som om det inte hände någonting. Jag kan dra ett exempel: Jag och vänner var på teater. när vi skulle gå skulle jag vara cool och gå genom stolarna. Till saken hör väl detta att det också var en läktare, så det lutade neråt och vi hade suttit ganska högt upp. När vi skulle gå så skulle man ju egentligen gå i mittgången där det finns en trapp, men när man vill komma ut och sitter längst in och det är massa gamla tanter som är framför en så tar man en "genväg" och går via stolarna. Well, hur som haver det lutar. Det går bra till en början men tror ni inte att på sista stolen så går sittsen sönder och jag faller handlöst mot scengolvet... och slår mig. Och typ 70 personer bara står och tittar på och drar efter andan. Själv ska jag ställa mig upp och verka cool som om inget hade hänt, men det gör väldigt ont i mitt knä och dessutom har jag förstört en stol medans 70 personer har varit vittnen till händelsen. Jag ville bara försvinna. 

Plats 2 - Kolla på "erotiska scener i filmer" med far och mor. 
Tyckte detta var sukt pinsamt när jag var yngre. Har dock börjat vänja mig nu. Vaddå, alla vet väl vad sex är. Fast om det är riktigt extremt så tycker jag att det fortfarande är hemskt. 

Plats 1 - Luftinstrument 

Vet inte vad det är med detta, men jag tycker det är liten skämmigt när folk gör det. och är seriösa... och speciellt om det instrumentet de "spelar" inte ens finns med i låten.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com