Om ni vill veta lite mer

1. Hur gammal är du om fem år?
23 år

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
med victoria på jobbet. mamma, pappa, släktingar, katterna, hunden och lillasystern

3. Hur lång är du?
169cm. så mycket mer medellängd kan det väl inte bli?


4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Oj det var så länge sedan jag såg en hel film. men typ La vie en Rose. för en månad sedan

5. Vem ringde du senast?
Malin

6. Vem ringde dig senast?
Min chef Ubbe som frågade om jag kunde jobba

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
"översvämmning!"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Smsa. tråkigt nog. Men har som aldrig haft råd att ringa då jag haft gratis sms. Har som vanan inne

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta och har varit det i 19 år nu

10. När såg du senast din mamma?
Då jag svarade på fråga nr. 3

11. Vilken ögonfärg har du?

Klarblå. väldigt klarblå.

12. När vaknade du i dag?
Vid kvart i 10 typ

13. Vilken är din favoritjulsång?
Gläns över sjö och strand. Älskar att sjunga den i kyrkan när det är jul

14. Vilken är din favoritplats?
Min favoritplats är nog när jag är vid Nordanåområdet i Skellefteå. mitt kulturhjärta glöder

15. Vilken plats föredrar du minst?
soprum

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Någon teater.

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
garderobsdörren. still does.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?

Skrattade ganska mycket igårkväll när jag var hos Elin. Sen var den HÄR väldigt rolig för några kvällar sedan 

19. Hur stor är din säng?
lagom

20. Har du stationär eller bärbar dator?

Bärbar. en liten liten

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
MED. klarar inte att vara utan. Men jag kan aldrig ha på mig byxor. så t-shirt och trosor.

22. Hur många kuddar har du i sängen?
5 stycken. Men sover med två

23. Hur många landskap har du bott i?
Ett enda. i samma kommun. samma by. samma hus.

24. Vilka städer har du bott i?
som sagt... en BY 

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

Hatar ju mer saker jag har på mina fötter...

26. Är du social?
Med dem jag känner mig trygg med

27. Vilken är din favoritglass?
den med vit chokla' och jorgubbsinnehåll

28. Vilken är din favoritefterrätt?

gillar det mesta. Men en chokladkaka slår aldrig fel.

29. Tycker du om kinamat?

muuuums!

30. Tycker du m kaffe?
ja, det är gött.

31. Vad dricker du till frukost?
Proviva eller te

32. Sover du på någon särskild sida?
Lägger mig alltid på höger, men sen om det håller sig hela natten tror jag inte. brukar vakna på rygg

33. Kan du spela poker?
nej

34. Tycker du om att mysa/kela?
är väl mysigt.

35. Är du en beroendemänniska?
Jo. Jag blir lätt beroende av olika saker. Typ olika musikaler eller låtar etc. Men fet håller i sig ett tag sen hittar jag något annat.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Ja. 3 st

37. Vill du ha barn?
nej. "they poop when they cry and cry when they poop" - Shrek

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska

39. Har du någonsin åkt ambulans?

Nej.

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
sjö. Ont i huvudet av basäng och havet är så blåsigt och kallt.

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder och skit. tidningar. mat. håret.

42. Äger du dyrbara smycken?
mja, beror väl på hur man ser det. har inte smycken så ofta.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
haha, Ullared... pinsamt!

44. Kan du rulla med tungan?
nä... men jag kan forma den till ett "korvbröd" 

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Johan Hägglund, typ.

46. Sover du med gosedjur?
Nej, dom har fått flytta därifrån.

47. Vad har du för ringsignal?
"Jag har varit vilsen Lisa" med Parken

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Hah, jag rider faktiskt i ett. ^^ en tröja med musse pigg

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Hallonhudkräm

50. Flirtar du mycket?
haha, jag är blyg.

51. Kan du byta olja på bilen?
Kan jag nog.

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nepp. men livet är långt. Men hoppas jag slipper det. Jag är laglig


53. Vilken var den senaste boken du läste?

"Att springa" av Maria Sveland

54. Läser du dagstidningen?
Japp varje dag.

55. Prenumererar du på någon veckotidning?

Näj.

56. Dansar du i bilen?
Slår på bilratten.

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
P3. Alltid P3. fy för reklamradio!

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

min önskelisa för julen

59. När var du i kyrkan senast?
hm... när Malin gick ut 9an

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Bild-Micke. Saknar karln

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
En natt. och det räcker

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Jag själv.

63. Vad lyssnar du på just nu?
Musikaler. såklart.

64. Har du varit med i tidningen?
Japp. så jag träffade min förra pojkvän till och mee

65. Vad är det konstigaste du ätit?
barr

66. Vem såg dig naken senast?
jag


67. Vad är det för färg på din tandborste?
gul som solen

68. Hur imponerar man på dig?
kom med en sjudundrande sångröst så

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Pratar ut med Bea

70. Har du någon piercing?
öraaa

71. Din största vinst?
Livet - agneta 57

72. Har du någon/några tatueringar?
nä, och jag vet inte om jag kommer skaffa någon.

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
Facebook, blogg.se, massa bloggar och youtube

74. Är du fåfäng?
Ganska. Eller ja, jag tycker om att göra mig söt och fixa håret. Men är fåfänga något dåligt?

75.  Ångrar du någonting du gjort?
Massor. tyvärr

76. Hur gammal är din pappa?
Äldre än mig

77. Vilket är ditt drömjobb?
Musikalartist med huvudrollen i en stor uppsättning

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
Resa, flytta.

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
Katt, kanin

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?

1. jag förskolan till 4an som ensam tjej i min klass
2. Jag har haft glasögon
3. jag vet vilken ciggarettsort Gerard Way röker 

81. Svär du ofta?
Ja, men vill inte. Eller. Ibland poppar det vara ut vid fel tillfälle.

82. Sverige när det är som bäst?
sena sommarkvällar eller tidig höst.

83. Kan du åka slalom?
Jajjemän. baklänges dessutom!

84. Vad har du ätit i dag?
mackor, te, choklad, fisk, efterrätt, salta katten

85. Vad har du för utbildning?
Grundskoleutbildning och teaterutbildning som jag inte är färdig med än.

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
Ansiktet och brösten.

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
min missbildade tånagel

88. Vilken är din bästa egenskap?
Att jag vill vara bäst jämt

89. Vilken är din sämsta egenskap?
Att jag inte riktit sätter mig in i att jag har sårat folk till en början utan kommer på det i efterhand

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
Edith Piaf, Marilyn Monroe


91. Saknar du någon?
Jens

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
Ja. Älskar tårta.

93. Vad gör dig ledsen?
falskhet

94. Vad gör dig glad?
När jag får beröm för sådant jag inte förväntat mig att få beröm för

95. Har du varit gift eller förlovad?
nej

96. Vad ska du göra i helgen?
Imorgon ska jag i alla fall jobba på kvällen. kanske slöa först. eller försöka mig på något skolarbete

97. Vad är det knasigaste du gjort?
Sjungt norsk kareoke på Åhléns

98. Vad har du för laster?

Bakverk... hihi

99. Vem är din förebild?
Helen Sjöholm, Helena Bonham Carter, Rachel i Glee (faktiskt), mormor (som jag aldrig fick träffa) Marilyn Monroe, Eva Rydberg, Regina Spektor, Idina Menzel mfl.

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
se på grotesco.


Kommentarer
Postat av: Johan

jag kan bara säga att jag är oerhört smickrad över att vara den roligaste du känner

2010-11-07 @ 13:06:57
Postat av: mimmi

sv: Tack! :D



Fattar vad du menar. Det finns alltid någon i klassen som drar ned stämningen eller processen av en teater, och det är så oerhört oinspirerande! Man får försöka att inte slösa för mycket energi på att irritera sig på andra, något som jag fick lära mig med min klass. Dock så hade vi en ganska bra klass, det var inte så många slackers och det kändes som att alla ville jobba för en bra teater.



Men har sett många klasser som har det helt tvärtom. Men slutproduktionen brukar skärpa till folk, och hursomhelst så har man dom finaste minnena kvar när man har slutat! :)

2010-11-07 @ 17:14:26
URL: http://mimmiheikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com