The end

Nu har det snart gått en vecka. En vecka sedan paret Eriksson/Oskarsson gick skillda vägar. Ja, det är sant, min pojkvän gjorde slut i förra veckan.
Jag har gråtit, jag har snorat, jag har funderat, jag har haft svullna ögon, jag har försökt att tänka på annat, men det går ju som inte undkomma. Ja, det är slut nu. Efter ett och ett halvt år så orkade det väl inte hålla ihop längre. Jag själv var och kanske är fortfarande i chock, men jag vet som innerst inne att det kanske var meningen. Vi hade ju haft det lite halvtaskigt den senaste tiden.

Men det är ju inte svårt att känna att det är som något som fattas. Någonting i min kropp bara försvann och lämnade ett stort svart hål och jag vet inte vars jag ska vända mig för att fylla det igen.

Jag älskar fortfarande människan och jag kommer aldrig glömma det vi hade. Men jag måste också försöka vara stark och gå vidare. Och jag kan inte heller arg för att det inte gick eller fanns några känslor kvar. Men nu vet jag verkligen hur ont det kan göra när man förlorat något man verkligen håller kärt. Och patetiskt nog känns nu alla klyschiga låtar om sorg som om de handlar om mig.

Jag vill också passa på att tacka alla som stött mig igenom detta och som fortfarande lyssnar och kramar om mig i de svåra stunderna.


Kommentarer
Postat av: Bea

Jag älskar dig, du är underbarast i världen <3

2010-05-04 @ 21:38:05
URL: http://toungetied.blogg.se/
Postat av: Jens

Jag kan inte annat än hålla med Bea! Du är fantastisk, Monika. Jag älskar dig också, du är stark! <3

2010-05-07 @ 23:51:47
URL: http://www,mjensa.blogg.se/
Postat av: elin

jag har funderat en stund vad jag kan skriva för att inte låta dum och klyschig. men jag antar att det är bara att köra klyschigt fullt ut!



Det suger VERKLIGEN när ett förhållande tar slut och det finns ingenting som kan ändra det. man måste få vara arg, ledsen och desperat innan man kan gå vidare.. och det tar tid och det är smärtsamt men när det väl är över så är det verkligen över.



och då kan man titta tillbaka och känna lättnad och se allting med helt andra ögon.



jag vet att du säkert hört allting men jag ville bara skriva något för att visa att jag bryr mig. jag vet att inte umgås speciellt mycket men jag tycker du är en väldigt fin människa och jag önskar dig allt gott.



Kram Elin

2010-05-08 @ 01:09:09
URL: http://gullerumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com